Otwarcie firmy wiąże się z nakładem bardzo dużych środków – lokal, wyposażenie stanowisk pracy, zatrudnienie pracowników, sprzęt, materiały, niekiedy pojazdy służbowe. Chcąc zaoszczędzić, przedsiębiorca na starcie wiele obowiązków jest w stanie wykonywać samodzielnie i początkowo rezygnuje z niektórych ułatwień czy usług, a także skromniej urządza biuro. Biznes jednak trzeba odpowiednio rozkręcić, budując profesjonalny wizerunek firmy. Pomogą w tym m.in. zmyślne gadżety takie jak mata wejściowa z logo!

Czystość i budowanie wizerunku firmy

Mata wejściowa z logo to przede wszystkim nowoczesne wycieraczka, która pozwala zachować czystość i świeżość posadzek nawet przy intensywnym ruchu panującym w biurze czy lokalu usługowym. Lokalizuje się ją wewnątrz pomieszczenia tuż przy wejściu. Włókna, z jakich wykonany jest ten rodzaj wycieraczki wejściowej, charakteryzują się doskonałą przyczepnością i wchłanialnością, dzięki czemu absorbują piasek i wilgoć znajdujące się na obuwiu. Mata zatrzymuje aż 85% wnoszonego brudu, dzięki czemu podłoga w firmie jest zdecydowanie czystsza. To niesie za sobą zdecydowanie większą czystość w lokalu, a w skali miesiąca przekłada się na oszczędności utrzymywania czystości. Jednocześnie będzie to estetyczny gadżet reklamowy. Logo umieszczone na wycieraczce jest wyrazem profesjonalizmu, zapada klientom w pamięć i zostaje zapamiętane. Spersonalizowana mata jest więc idealnym gadżetem użytkowym i promocyjnym – łączy dwie funkcje i pozwala zaoszczędzić, co z pewnością docenią początkujący biznesmeni.