Przed drzwiami każdego domu i mieszkania leży niepozorny element, jakim jest wycieraczka. Zazwyczaj nie zwraca się nawet na nią uwagi. Jednak funkcja tego małego detalu to utrzymanie porządku poprzez zatrzymanie brudu, błota, wilgoci i piasku z butów, dzięki czemu wnętrze jest zdecydowanie mniej zabrudzone. Podobnie rzecz ma się z matami wejściowymi. Dlaczego każde biuro powinno być wyposażone w matę wejściową?

Mata wejściowa – czy warto ją kupić?

Mata wejściowa to trochę większy wydatek niż zwykła wycieraczka, jednak mata jest niezbędnym elementem przed drzwiami każdego biura. Oprócz oczywistych względów, takich jak utrzymanie czystości w biurze, mata może stanowić ważny szczegół. Wiele firm wybiera nie zwykłe maty, ale spersonalizowane maty wejściowe. Chodzi o to, że mata może być wykrojona w charakterystyczny, ciekawy kształt, co wskaże, że firma nie boi się kreatywnych, nowoczesnych rozwiązań. Dodatkowo, na macie wejściowej można umieścić nazwę przedsiębiorstwa, logo firmy albo hasło reklamowe. Taka mata wejściowa może zatem z powodzeniem sprawdzić się jako dodatek marketingowy.

Jaką matę wybrać?

Wybór maty powinien przede wszystkim uwzględniać jej jakość. Mata wejściowa będzie zdecydowanie częściej eksploatowana niż zwykła wycieraczka przed drzwiami mieszkania, dlatego musi być wykonana z solidnego, grubego i chłonnego materiału. Dodatkowo można rozważyć dzierżawę maty wejściowej zamiast jej kupna na stałe. Takie wypożyczenie maty obejmuje jej serwis oraz czyszczenie i konserwację. W przypadku kiedy mata wejściowa jest zabierana do czyszczenia, na jej miejsce ląduje gotowa, czysta mata. Natomiast kiedy wypożyczana mata się zużyje, firma jest zobowiązana dać w dzierżawę nową matę swojemu klientowi.