Nie da się ukryć, że pierwsze wrażenie rzutuje na tym, czy spotkanie biznesowe zaowocuje współpracą. Dlatego w biznesie należy działać z dbałością o każdy szczegół. Jednym z takich szczegółów są akcesoria i elementy wyposażenia w biurze. Klienci, którzy odwiedzają biurowiec, jako pierwszą rzecz widzą matę wejściową. Warto zatem wykorzystać ją jako świetny sposób na marketing oraz zaskoczenie klienta. Czy mata wejściowa może posłużyć jako reklama? W jaki sposób?
Spersonalizuj swoją matę wejściową
Firmy, które oferują sprzedaż albo wynajem (dzierżawę) mat wejściowych, w swojej ofercie posiadają także bardzo często usługi polegające na personalizacji mat wejściowych. Polega to na umieszczeniu napisu na macie. Dzięki takiemu zabiegowi zyskuje ona także funkcję marketingową. Najlepiej jest wybrać logo firmy, które będzie sprytnie reklamować dane przedsiębiorstwo. Bardzo popularne jest także umieszczanie hasła czy sloganu. Można również pokusić się o zabawny zwrot, który nawiązuje do filozofii firmy. Wykonanie takiej maty wejściowej to reklama, która na pewno przyniesie pozytywne efekty. Personalizacja mat wejściowych to także wycinanie ich w oryginalne kształty. Kreatywność tutaj nie ma granic. Mata wejściowa może przybierać kształt logo firmy, co będzie dodatkowym atutem. Oprócz tego mata może być w kształcie owalnym albo występować jako strzałka, która wskazuje drogę do biura.
Maty wejściowe to przydatne, funkcjonalne elementy wyposażenia każdego biura. Chronią wnętrze przed zabrudzeniami, na przykład piaskiem, czy wilgocią i błotem. Pozwalają na utrzymanie biura w czystości, ponieważ skutecznie zbierają zabrudzenia z podeszwy butów. Warto zacząć jednak wykorzystywać maty wejściowe w celach marketingowych, ponieważ jest to połączenie funkcjonalności oraz ciekawej, zaskakującej reklamy, która na pewno zapadanie w pamięć wielu klientom, którzy przychodzą do biura. Personalizacja mat daje nieskończone możliwości.