Wszelkie miejsca użytku publicznego urzędy, przychodnie lekarskie lub po prostu prywatne biura i sklepy od zawsze borykają się z problemem brudu wnoszonego na butach. Nie pomaga w tym również nasz klimat – śnieg, deszcz, błoto. Chcemy przecież, by pomieszczenia takie były zawsze reprezentacyjne i czyste. Dlatego też coraz większą popularnością cieszą się maty wejściowe. Po pierwsze ich struktura świetnie absorbuje wilgoć i wodę, a po drugie wierzchnia warstwa zatrzymuje brud. Nie są jednak w stanie służyć wieczne, przy dużym ruchu zużywają się bardzo szybko. Kupujemy więc nowe, a stare wyrzucamy. I to jest błąd, nie zdajemy sobie bowiem sprawy, że maty takie można po prostu wypożyczać. Kiedy to się opłaca? Oto kilka przykładów.

Jeden problem z głowy

Prowadząc ruchliwy sklep lub biuro nie jesteśmy w stanie pamiętać o wszystkich aspektach. Kwestie czystości zwykle plasują się na samym końcu naszych problemów, z którymi musimy radzić sobie każdego dnia. W tym przypadku wynajem mat wejściowych to idealne rozwiązanie. Kłopot mamy z głowy. Wszystkim zaczyna zajmować się firma serwisująca. Gdy mata przestanie spełniać swoją funkcję, automatycznie wymieniana jest na nową. Stara zaś, zamiast do kosza, trafia do renowacji, czyli czyszczenia i mycia. Sami nie musimy się już o to martwić

Oszczędność czasu i oszczędność pieniędzy

Z powyższego przykładu wynika prosta i oczywista konkluzja. Serwis mat wejściowych to usługa, która rozwiązuje wiele problemów. Wynajem mat wejściowych zapewni nam zawsze funkcjonalną i estetyczną wycieraczkę przy drzwiach do naszego biura czy sklepu. Zaznaczyć tu należy, że każda mata, która utraciła właściwości ochronne, po zabraniu przechodzi skomplikowany proces czyszczenia w specjalnych modułach pralniczych. Z powrotem otrzymujemy więc w pełni sprawny produkt.

Bonus, czyli usługi dodatkowe

Każda firma oferująca wynajem mat wejściowych oraz ich serwis z pewnością zaproponuje nam również wiele usprawnień. Do najczęściej spotykanych należą choćby profesjonalne doradztwo, odpowiednie wymiarowanie czy choćby spersonalizowane egzemplarze z konkretnym logo. Warto zapoznać się z pełną ofertą danego usługodawcy.

Jeśli mamy problem z utrzymaniem porządku w biurze lub sklepie, nie mamy na to czasu, a tradycyjne rozwiązania wciąż generują nowe koszty, warto zwrócić się do specjalistów. Doradzą oni najkorzystniejsze w naszym przypadku rozwiązanie.