Rolę wycieraczki każdy zna doskonale. Ma służyć zabezpieczeniu wnętrza przez zabrudzeniami z zewnątrz, wnoszonymi na podeszwach butów. Ale jak wybrać wycieraczkę, która z całą pewnością spełni Twoje oczekiwania? Poniższe wskazówki mogą okazać się przydatne w wyborze z szerokiej oferty rynku.
Na spokojnie i z rozwagą
Kiedy wybieramy wycieraczkę przed drzwi wejściowe prywatnego domu czy mieszkania, możemy pozwolić sobie na testowanie różnorodnych rozwiązań. Z reguły wycieraczki przed drzwi wejściowe nie są wysokim wydatkiem, dzięki czemu, gdy nie sprawdzi się pierwszy wybór, być może sprawdzi się kolejny. Inaczej jest przy wyborze maty wejściowej do budynku biurowego. Co prawda funkcje, jakie musi spełniać są bardzo zbliżone do tych spełnianych przez wycieraczkę w naszym prywatnym domu, jednak intensywność użytkowania maty wejściowej w biurze, przychodni czy szkole, jest nieporównywalnie wyższa. Dlatego też, maty wejściowe powinny być wybierane przede wszystkim pod względem wysokiej jakości wykonania i użytych materiałów. Zbyt cienkie maty podłogowe szybko zamienią się w błotną kałużę i nie ochronią ciągu komunikacyjnego przez zabrudzeniem. Nie będą też zwiększały bezpieczeństwa, ponieważ podeszwy butów pozostaną mokre i po wejściu na posadzkę nie trudno będzie o poślizgnięcie.
Dzierżawa alternatywą dla kupna
Jeżeli nie masz przekonania, czy potrzebujesz maty wejściowej na wyłączność lub wiesz, że w Twoim budynku maty podłogowe wymagają częstej wymiany ze względu na intensywność użytkowania, jako alternatywę dla zakupu stanowi możliwość dzierżawy. Wynajem mat podłogowych jest praktyką coraz bardziej powszechną i docenianą przez przedsiębiorstwa. Niesie on za sobą bowiem wiele wymiernych korzyści. Gdy mata się zużyje, nie musisz martwić się o jej utylizację. Masz także gwarancję konserwacji i serwisu wynajętej maty. Dzierżawa mat wejściowych nie pozbawia Cię jednak możliwości personalizacji maty. Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji i lubisz urozmaicone, oryginalne wejścia, wynajętą matę wejściową możesz dowolnie obrandować, zamówić indywidualny kształt lub kolor.
Praktycznie i ładnie
Jeśli wiesz już jaką fakturę ma mieć wybrana przez Ciebie mata, rozważ także jej wygląd. Mata nie musi być wyłącznie czarna lub szara, prostokątna czy kwadratowa. Konkurencyjność rynku poszła znacznie dalej. Dzięki temu, swoją firmę możesz pokazywać już od progu w sensie dosłownym. Kolorowe maty podłogowe zawierające hasło brandowe firmy, wzbogacone o logo lub ciekawe motywy, a do tego wykrojone w oryginalnym kształcie, z całą pewnością przykują uwagę każdego odwiedzającego Twój budynek i wywołają pozytywne wrażenia estetyczne. Odwiedzajacy Cię Klienci nie tylko wierzą w Twój profesjonalizm, ale także w kreatywność. Pokaż im już na wstępie, że nie są w błędzie. Podobnie, jak przy aranżacji wnętrz, jedynym ograniczeniem w tym przypadku jest Twoja wyobraźnia.